PODZIEL SIĘ

Bielizna marki La Perla to kobiecość w najczystszej postaci. Biustonosze, gorsety, figi, stringi, stroje kąpielowe, koszule nocne czy pidżamy La Perla zaprojektowane i wykonane są tak, aby kobieta je nosząca czuła się piękna i zmysłowa niczym prawdziwa perła. Marzenia, emocje, perfekcja to słowa, które idealnie oddają filozofię marki La Perla, która urzeczywistnia marzenia kobiet z całego świata o pięknej bieliźnie. Doskonała, elegancka i zmysłowa włoska bielizna przykuwa uwagę nie tylko mężczyzn, ale przede wszystkim kobiet, które chcą czuć się wyjątkowe i dopieszczone. Bowiem nic tak nie poprawia kobiecego nastroju jak piękna i seksowana bielizna. Jaki sekret kryje w sobie bielizna La Perla? Przyjrzyjmy się tej marce i jej historii bliżej żeby odkryć źródło sukcesu marki La Perla!

Historia marki La Perla

Historia marki La Perla zaczyna się w 1954, kiedy to pełna talentu i odwagi Włoszka, Ada Masotti postanawia realizować swoje marzenia i otwiera pracownie gorsetów. Początkowo pracownia mieści się w małym warsztacie w Bolonii, mieście, które słynie z tradycyjnych fabryk jedwabiu i najwyższej jakości tekstyliów we Włoszech. Ada wykorzystując te najwyższej jakości materiały tworzy bieliznę dla kobiet, która łączy w sobie najlepszy włoski kunszt i domieszkę sztuki w imię kobiecego piękna. Ada stosuje również wyjątkowo udany chwyt marketingowy i zaczyna prezentować swoje wyroby bieliźniane w  skrzynkach wyłożonych aksamitem, jak gdyby były one cennymi klejnotami. Tak rodzi się nazwa firmy La Perla podkreślająca wyroby marki jako wyjątkowo kobiecy i harmonijny bieliźniany klejnot.

Lata 60 były w modzie poszukiwaniem nowego stylu. Na czasie były seksowne projekty „flower power”  z dużą dawką kolorów i wzorów. Pojawiały się nowe ikony mody i popkultury, które zaczęły kreować trendy. To właśnie legendarne gwiazdy jak Brigitte Bardot, Twiggy czy Jean Shrimpton wyznaczały styl lat 60, gdzie w tle grała muzyka The Beatles, The Rolling Stone, Jimi Hendrix i The Who. Marka La Perla nie pozostawała w tyle. Ada Masotti doskonale zdawała sobie sprawę z konieczności dostosowania swoich produktów do aktualnych trendów, dzięki czemu w latach 60 obok klasycznej białej i czarnej bielizny La Perla zaczęła tworzyć kolorową, zmysłową bieliznę dla nowoczesnych pań.

Lata 70 to czas wolności seksualnej, walki o prawa kobiet i niepowtarzalnego stylu. Bielizna z tego okresu cechuje się luźną formą, lekkim naturalnym dla ciała kształtem i stonowanymi kolorami. Jednak pod koniec dekady powróciła chęć kobiet do noszenia zmysłowej, koronkowej bielizny wbrew panującej ówcześnie emancypacji kobiet. Firma La Perla idealnie odnalazła się w takich właśnie projektach, a historia mody ponownie zatoczyła pełne koło wracając do klasycznego piękna i zmysłowości czego odwzorowaniem była właśnie bielizna La Perla.

W latach 80 La Perla zyskała międzynarodowe uznanie i zaczęła poważnie liczyć się na arenie ekskluzywnej bielizny damskiej. Był to bardzo dobry okres dla firmy, w którym dążące do sukcesu kobiety pokochały zmysłowość, elegancję i wyjątkowość produktów La Perla. Sama marka zmieniła również strategię marketingową angażując do swoich kampanii wyrafinowane, eleganckie i uwodzicielskie kobiety.

W latach 90 firma kontynuowała nieprzerwanie swój sukces. Kampanie marki La Perla stawały się coraz bardziej zmysłowe ale z zachowaniem dobrego smaku i elegancji. Bielizna coraz bardziej wchodziła na salony i zaczynała być widocznym elementem ubioru. Na przemian królowały odważne kolory i wzory z klasycznymi stonowanymi barwami i teksturami. Od roku 2000 marka La Perla odnosi nieustannie pasmo sukcesów, stając się synonimem luksusu, elegancji i czystego kobiecego piękna. Firma systematycznie podejmuje współpracę z wybitnymi fotografami, tak aby oddać piękną swojej bielizny i zaprezentować je modowemu światu.

Bielizna La Perla dzisiaj

Od 2013 roku marka należy do grupy Pacific Global Management Group (PGM), która kieruję strategią firmy czyniąc z niej jednego z czołowych producentów luksusowej bielizny damskiej. Od 2014 roku dyrektorem artystycznym firmy jest Fabien Baron, który  wraz z czołowymi fotografami Mertem Alassem i Marcusem Piggotem, postanowili pokazać światu wiele twarzy kobiet w interpretacji marki La Perla. Czy im się to udało? Sprawdźcie sami przeglądając najnowszą kolekcję La Perla! My jesteśmy zachwyceni bielizną La Perla.